سازمان اوقاف و امور خيريه در بيانيه‌اي ضمن گراميداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ملت بزرگ ايران دعوت کرد تا با حضور پرشور در راهپيمايي ملی 22 بهمن، بار دیگر حمايت قاطع خود را از نظام جمهوري اسلامي و آرمانهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب فریاد کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه، در اين بيانيه با تبریک فرارسیدن سی و ششمین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به رهبری حضرت امام خمینی(ره) كه نتيجه حضور شجاعانه ملت، ايمان، وحدت و همدلي و رهبري‌هاي داهيانه آن امام بزرگوار بود، آمده است : اکنون با گذشت 36 سال از وقوع بزرگترين رویداد تاريخي قرن و تأثيرات شگرف اين رخداد عظيم بر معادلات جهاني و اقبال گسترده آزاديخواهان و مستضعفان جهان به اين انقلاب عظیم، ملت بزرگ ایران در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده شجاعانه ایستاده و ذره ای از اصول و ارزش های انقلابی خویش کوتاه نخواهد آمد.
 
اين بيانيه مي‌افزايد: بی تردید ملت بزرگ ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای بزرگی در زمینه های علم و فن آوری دست یافته است و بدون شک این راه پر افتخار را با قاطعیت ادامه خواهد داد و در برابر تحریم ها و فشارهای قدرت های جهان خوار و استکباری ایستاده و هرگونه دست اندازی به دستاوردهای خویش در عرصه های بین المللی را برنخواهد تافت.
 
سازمان اوقاف و امور خيريه کشور درپايان اين بيانيه ضمن دعوت از آحاد ملت ايران براي حضور پرشور و حماسی در راهپيمايي ملی روز 22 بهمن و برنامه های گرامیداشت ایام ا... دهه فجر، بار دیگر حمايت قاطع خود را از آرمانهاي امام راحل اعلام داشته و تبعيت خود را از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي با فريادي رسا به گوش جهانيان می رساند.
/2759/